Translate

måndag 30 januari 2012

Upp som en sol...

Ja det var en bra start på dagen i alla fall...
Efter lunch satt jag med en datorsupport, vilken jag nu ska betala för ca en timme, och det slutade med att han dömde ut min dator!

Saken är den att jag köpt en backup och han skulle hjälpa mig med installationen. Skratta inte åt mig!! det var minsann inte så lätt ;-(( Helst inte när förutsättningarna var helt fel. -Va! nästan vrålade han, har du en så gammal dator!

Sur blev jag och ledsen för jag har ingen lust att lägga en massa tusenlappar på en ny dator. Backupen får ligga i lådan ett tag till...

Och inget har jag hunnit i dag känns det som, exet får sova i dammet!



4 kommentarer:

  1. Så där låter det också när jag ringer Telenor när det mobila bredbandet som krånglar - fast jag fick lämna in det på lagning när det var nytt och inte ens fungerade första gångern. B´Nu har samma jäkla skitfel återkommit.
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Usch, vad ledsamt. Bilar och datorer det ska bara fungera kan man tycka. Men oftast är det mest underhåll som gäller tyvärr...

    SvaraRadera