Translate

lördag 28 januari 2012

Så skönt!

Djuret står upp! En bra start på dagen kan jag tycka :). Annars är det som vanligt trögstartat i det här huset. Brinner i spisen, tidningen läst och mina måsten ligger på hög. Inser att det är väldigt lätt att distraheras. Det har jag ju givetvis fattat för längesedan! Men varför ska det vara så jädra jobbigt att ta tag i saker. Bör t ex rensa golvbrunnen i tvättstugan. Kanske kunde bli ett intressant inlägg här, haha. Ska jag ta bilder kanske... Nej! fy vad äcklig jag är. Inser ju att det är en massa hundhår som sitter på tvären och skulle det nu inte vara det så får jag väl se vad jag hittar där. Bara det inte är eller har varit levande så klarar jag nog det utan att ulka. Bara jag kommer in under skåpet! Håll en tumme!

Jag älskar att klara mig själv! Som denna kvinna i medelåldern gärna säger: Jag klarar allt, bara jag får hjälp med det jag inte kan, för då kan jag se och lära, och jisses vad jag har lärt mig på det viset. Men man måste också våga ta risker och pröva. So long så länge ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar