Translate

lördag 9 juni 2012

Positiva tankar, yahooooooyiippppppideeee

Ojoj det känns som en evighet sedan jag var aktiv här. Men sådant är ju livet, det rullar inte alltid i takt. Tänker bara förmedla positiva saker i dag ;-)))
Jobbet som assistent känns kanon! Så berikande :-)) Kvinnan får verkligen komma ner på ödmjukhetens matta.
I dag då.....
Ska hitta mitt hem; så j..la fullt med hundhår och damm.Solen skiner och dryga tjugo grader... kan inte bli bättre.
Väninnan ringde och väckte och innan jag överhuvudtaget var riktigt vaken så låg jag och gapskrattade.
Älskar min väninna >3
Sweden Rock i eftermiddag!!! Snart 50 år gammal, väl dags att besöka sin första festival, eller hur.
Stannar dock utanför staketet för lite mingel och att tjuvlyssna på Nationalteatern ;-))
Inga karlar, men många karlar hoppas jag. Att titta på!! Kanske det finns en liten Rockraggis till mig?
Vi får väl se. Ser fram emot dagen. Carpe Diem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar