Translate

söndag 6 maj 2012

............ visst måste det pirra till ordentligt i magen även när man är en kvinna i medelåldern?

Kvinnan känner sig hysteriskt splittrad för tillfället.
I dag är första gången på flera dagar som hon sätter igång datorn.
Så mycket positiva saker händer, faktiskt, men det är svårt att njuta av dem.
Tappat lusten lite att göra det jag behöver. Jobba i kapp!!!

Våren är ju fantastisk, även om något kall och vass vind :-)
Det finns en hängiven man som inte får den respons han borde få:-(
Handlar nog lite om hur redo Kvinnan är för en man i livet........
Fått hem pållen igen, han tog en polare med sig och de frotterar sig i och med det gröna gräset :-))
Nu är det inte ett föl längre, han är stooor nu. Unghäst!

Det där med kärlek är svårt.
När är man redo för ett nytt förhållande? När är en 50-åring kär igen?

............ visst måste det pirra till ordentligt i magen även när man är en kvinna i medelåldern?

2 kommentarer:

  1. Självklart ska det pirra rejält om man är kär! Man ska knappt kunna tänka på något annat...

    SvaraRadera
  2. Självklart pirrar det hos en kvinna oavsett ålder. Det är svårt det där, jag håller med.... jag blir kanske ensam... vet inte om jag någonsin blir redo igen. Men visst saknar jag kärleken. .. kram

    SvaraRadera