Translate

torsdag 4 oktober 2012

En lyckospärr?

Det har funnits en liten spärr ett tag. En lyckospärr!?
Kvinnan har varit nere vid fotknölarna rent energimässigt.
Faktum är att hon varit hemma från jobbet på grund av all ickeork.
Känns febrig, förkyld, men är det inte.

Kollar nya jobb, känner ett stort berg i mellan mig och mitt jobb. Inte p gr av otrivsel, nänä,
jag gillar det. Det har att göra med min svårighet att få ihop en funktionsduglig människa kl halv sex på morgonen. Min kropp med sina defekter behöver en långsam start. Den är dessutom helt slut när den kommer hem efter 10-11 timmar.

Var för självkänslan tvungen att sluta som personlig assistent. Det är synd för det var bra tider, men om själen tar stryk...

Det är viktigt att själen mår bra, annars kan en människa göra livet till ett hel...e för andra. Det finns många exempel på det. Jag hoppas du mår bra och att ditt liv är en något mindre svajig historia än kvinnans.

1 kommentar:

  1. Oj vad tråkigt... Hoppas du hittar ett jobb som passar dig både tidsmässigt och själsligt.
    Kram!

    SvaraRadera