Translate

måndag 13 februari 2012

Vackert väder!

Segt i dag men solen värmer. Underbara våren är på väg.

För exakt 27 år sedan visste jag inte att jag i morgon så här dags
skulle skrika efter bedövning! och idiotförklara varenda människa i
min närhet och samtidigt berömma och vara tacksam! Just det!, jag låg på BB.

Min goaste äldste pojke var på gång. I morgon fyller han 27 år!!!
Han är stor och stark, en hel karl!

Tiden går så fort :-))

I dag är det inte riktigt lika kallt som vi hade det då, inte riktigt.
Men det var en kall februari. Kanske solen sken dagen före den stora händelsen,
när jag var nästan 22. Nu är jag nästan 49 och ska ta min lille vovve
på en promenad i det vackra vädret och vara tacksam för att det inte blir några
födslovåndor fler gånger. Det behövs inte, jag har de finaste grynen som finns, redan.

Ha en go dag...........








4 kommentarer:

  1. Ja, usch vad tiden går fort! Min äldsta har hunnit bli 21 redan...

    Vad glad jag blev för din kommentar inne hos mig, att min blogg kunde bli upphov till din vardagslycka! ;-)

    Jag har kikat runt lite i din blogg och beslutat mig för att stanna här. Hoppas att det är ok? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Cissa! Min yngste är 23, i morn fyller jag 30.... Kul att du hänger på ;-)

      Radera
  2. Ja, det är ganska skönt att ha det där gjort. Nu får vi vänta på "efterrätten". Om det blir någon vill säga... ;)

    SvaraRadera