Translate

onsdag 22 februari 2012

Det drar ihop sig...

Planerar en tripp till min unge i Svealand. Hästen ska dit.
Redan nu håller denna kvinna på att stöka inför färden, lovet går åt till detta.
Har lovat mig att inte fokusera på annat för då kan det gå åt skogen.
Har ju en viss förmåga att förstora saker. De blir berg. Jobbar på det!

Ser fram emot att få träffa min lilla unge som faktiskt är 26 i år.
Ett självständigt barn! En "hästatös". En akademiskt utbildad hästatös.
Hon ska äntligen sluta bli utnyttjad faktiskt börja stå riktigt på egna ben.
Hon har kommit till insikt. Min unge ska få ett vettigt liv. Jag är så glad.

Några timmar gammal


2 kommentarer:

  1. Och visst känns det bra i mammahjärtat när man kommer till den insikten att ungarna faktiskt klarar sig helt på egen hand...

    SvaraRadera